پس از يک وقفه طولاني سرانجام نسخه جديد داستان هاي هري پاتر منتشر شد

فلش

محل تبلیغ شما تهران گراف


پس از يک وقفه طولاني سرانجام نسخه جديد داستان هاي هري پاتر منتشر شد

ا موضوع: فیلم خارجی,,

این داستان، جدیدترین نوشته در سری خود و با موضوع جام جهانی است که Rowling در سایت Pottermore در زمینه پیش‌بینی جام جهانی نوشته است. این نوشته که از شایعاتی با نگاه به آینده توسط Rita Keeper، نویسنده ستون‌های شایعات برداشت شده است، در کنار هری، به همسر وی نیز اشاراتی داشته است.


نویسنده داستان‌های هری‌پاتر، J.K Rowling داستان جدیدی درباره هری پاتر به رشته تحریر درآورده است که در آن هری، شخصیت اصلی داستان برای اولین بار پس از اتمام سری پیشین کتاب‌ها، در حدود هفت سال پیش، یک فرد بالغ شده است.

این داستان، جدیدترین نوشته در سری خود و با موضوع جام جهانی است که Rowling در سایت Pottermore در زمینه پیش‌بینی جام جهانی نوشته است. این نوشته که از شایعاتی با نگاه به آینده توسط Rita Skeeter، نویسنده مطالب روزنامه پیام امروز برداشت شده است، در کنار هری، به همسر وی نیز اشاراتی داشته است.

توضیحاتی نیز درباره هری، Hermione، Ron نوشته شده که به شرح فعالیت‌های آن‌ها در چندسال دوری و بی‌خبری از آن‌ها می‌پردازد. همان‌طور که Rowling پیش از این اعلام کرده بود، وی نوشتن داستان‌های هری پاتر را کنار گذاشته بود و به همین دلیل نباید انتظار داستانی خارق‌العاده در این سری جدید داشت.

با ثبت نام در سایت Pottermore می‌توانید این داستان را به صورت آنلاین بخوانید. البته در حال حاضر دسترسی به این سایت (شاید) به علت حجم بالای ترافیک آن امکان‌پذیر نبوده و می‌توانید از سایت‌هایی مانند Today.com نسخه چاپ مجدد را مطالعه کنید. انتظار می‌رود در آخرین روز هفته جاری، این کتاب به بازار عرضه شود.

منبع : theverge


منبع : گجت نیوز | gadgetnews.ir




تعداد بازديد : 116

تاریخ انتشار: ساعت:

برچسب ها : ,,
نظر

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:




دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای((فلش)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف